søndag 28. januar 2018

Innbydelser til 80 års lag

Hei, alle sammen.
Min pappa fyller 80 år i Februar og han lurte på om jeg ville lage
innbydelsene til bursdags selskapet. Det ville jeg selvfølgelig. 
Det skulle bare være den nærmeste familie, så jeg trengte bare
lage 6 stk kort.
Jeg er ikke mye glad i å masseprodusere, så jeg lagde fire litt
forskjellig oppsett på kortene og kopierte de to siste.
Disse kortene er 15 x 11 cm.
Basen og paneler er laget med hvit bazill.
Jeg brukt Denim & friends serien fra  Maja Design på alle kortene. 
Blomstene er fra 49 and Market og Storyteller.
Diesen jeg har brukt er fra Spellbinders.
På kortet nede til høyre har jeg sydd rundt alle kanter.
Jeg har også brukt grovt glitter og multi media matt lim i hjørnene på 
det ene panelet. Jeg bruker matt klart lim, for da synes bare glitteret.
Stemplet jeg har brukt er jeg usikker på merket, men linket til ett annet som ligner.
Stempelet har jeg embosset med gull embossing pulver
Annen pynt jeg har brukt er : Hugsnug, blondebånd, wood vener
stjerner(disse har jeg farget med Distress ink)
flate perler, doily og stjerner punchet ut med en liten punch.







Her er produktene jeg har brukt på kortene:

Stempel:  Kort og godt stempel
Dies: Spellbinders


Håper dette kunne være til litt inspirasjon.
Klem Gunn Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.