tirsdag 28. november 2017

DT innlegg for Kreativ scrapping


Hei.
Det nærmer seg jul og jeg synes det er veldig hyggelig å gi
vertinne gaver når jeg skal i middagselskaper.
Disse toffifee eskene synes jeg er hyggelig å gi.

Jeg har laget en del toffifee esker i år og her er to til.
Jeg er veldig glad i papirer fra Maja design og på disse to 
har jeg brukt de nydelige papirene fra I wish serien til



 Basen og paneler er i hvit Bazill på begge eskene.
Jeg har brukt så å si de samme mønsterpapirene på begge eskene,
men forandret litt på oppsettet. Da får man to forskjellige uttrykk.
Jeg har farget hug snug med Distress ink pad fargen Aged mahogney. 
På den øverste esken har jeg limt på gasklut og smurt snømaling over
. til slutt har jeg drysset over glitter.
jeg har lagt en hvit doily under papirene.og det er to sløyfer, en blonde og
en Hug snug

På denne er det ingen blomster.


På denne har jeg brukt blomster fra Wild orchid Craft. Under blomstene har jeg 
stanset ut blad fra en dies fra Papirdesign. Jeg har også punchet ut snøkrystaller
med en liten punch. På denne esken har jeg også smurt på snømaling ved snømennene,
men her har jeg ikke drysset på glitter.
Teksten er ett stempel fra Kort og godt og dette her er en koselig tekst man kan bruke.

Ønsker alle en fin og rolig førjulstid og ikke glem å nyte den.

Klem fra DT Gunn Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.