lørdag 9. desember 2017

Vertinne gave

Hei alle sammen:)

Vi skal ikke feire jul hjemme i år. Vi skal til min bror og
svigerinne og da synes jeg det koselig
å ha med meg en liten ting. Jeg har lenge hatt lyst til å lage en en slik man har 
rundt tvist, så det ble det da.
Jeg hadde en xxl tvist pose på 550 gram. Jeg har ikke brukt mal, bare prøvd meg
fram og slik ble den.



Jeg har brukt magneter opp på lokket, for att den skal holde formen bedre.

Stemlet med Memento Rich Cocoa.


 Jeg sverter alle kantene med distress Walnut stain.

Dieset to ganger og lagt opp på hverandre, men dro den ene litt ned
for å få en liten kant.

Og helt til slutt baksiden. Ett nydelig ark som jeg da klarte å legge opp på 
stempelputen min:( . Må prøve å få dekt over det før jeg gir den vekk.



Jeg har brukt dette:

Papirer fra Pion design, Greatings from the North pole
Blomster fra Wild orchid Craft
Trestjerner og Craft papir fra Søstrene Grene
Bånd fra Kid
Stempel fra North star design
Blonde fra Hobbyutstyr til scrapbooking( på facebook)
Dies fra Memory Box( rådyr) og Kort og godt( hjerteklem)

Ønsker alle en fortsatt fin og rolig førjulstid. Ikke glem å nyte den.

Klem 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.