torsdag 15. mars 2018

DT for Scrap from your heart utfordringsblogg.

Hei:)

Jeg har en nyhet:)
Jeg skal få være med på Designteamet til
Scrap from your heart bloggen:)

Så utrolig moro for meg å få bli med og gleder meg til å begynne:)

Tema for Mars er Bingo og du finner utfordringen HER


Her er mitt aller første bidrag for Scrap from your heart bloggen.
Jeg har laget en tag og fulgt 1 rekke vannrett, 
Tag, blomster og perler.

Papirene er fra Maja Design, Motivet er fra Studio light og blomstene
jeg har brukt er fra Wild orchid Craft og 49 and market. 
Under blomstene har jeg lagt en chipboard fra 13 arts.
Denne har jeg embosset med Frantage enamel embossing.

Farget Hug snug med Distress ink pads.
Jeg har smurt snømaling litt her og der.


Punchet ut snøkrystaller,  penslet de med snømaling og drysset på glitter.
Ellers har jeg brukt doily, blonde, mini kongler og bølgepapp.

Gleder meg til å se alt det flotte dere lager:)
Klem fra Gunn Anita 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.