mandag 15. oktober 2018

Ny utfordring Scrap from your heart.

Hei alle sammen!
Ny måned betyr ny utfordring hos Scrap from your heart bloggen.
Tema for Oktober er: Bruk dies. Her står dere fritt opp til å bruke dies på
 hvilken som helst måte dere vil.
HER kan dere komme bidrag.
Jeg har laget dette dåpskortet som inspirasjon.
Papirene er Maja design, Vintage baby serien.
Diesene jeg har brukt er denne fra Papirdesign, denne har blitt min nye 
favoritt:) En nydelig doily dies. Jeg har også brukt en av ukjent merke.

 Jeg har brukt dies både på utsiden og innsiden.

 Stemplet en liten fin tekst inni.
Håper dette kunne være til inspirasjon og gleder meg til å se alt det flotte dere lager.
Klen fra Gunn Anita 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.