torsdag 15. november 2018

Gavelapper med stempel fra Kort og godt

Hei.
Disse har jeg laget som inspirasjon for utfordringen til Scrap from your heart
Utfordringen i November er Jul og premien denne måneden er fra Kort og godt
Har du lyst til å være med så kan du legge inn 

Jeg har laget merkelapper i litt utradisjonelle farger.
Jeg synes disse gavelappene er veldig artige å lage.
Siden de er så små, må man tenke annerledes på hva slags dies og stempel
man skal bruke.
 Det er det jeg synes er så artig med nye ting, at man får ett helt nytt utvalg
i tingene sine og får børstet støv av stæsj som man aldri har brukt før.

Denne stempelplaten fra Kort og godt hadde perfekte størrelse på
stemplene til å bruke på gavelapper.

Jeg har brukt papirer fra Pion. Er veldig glad i de duse fargene deres papirer.
Stjerne diesen er fra i tillegg har jeg brukt en sirkeldies fra  
 og en scallop dies fra spellbinders.
Jeg har svertet og sydd rundt stjernene.

 Båndet med God jul er fra Kort og godt
 Blomstene er fra Storyteller og 49 and market



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.