søndag 7. juli 2019

Juli utfordring i Kreativ scrapping bloggen


 Hei!
Sommeren er over oss for fullt og mange har kanskje begynt ferien.
For min del er det mindre scrapping på sommeren, men litt gjør jeg.
 Her skal jeg vise ett kort i kort jeg har laget som inspirasjon til Juli
 utfordringen hos Kreativ scrapping bloggen.
Tema for Juli er: Jul i Juli og man kan komme med bidrag HER


Dette kort i kort har jeg laget tutorial til, har du lyst til å prøve å lage den 
kan du finne tutorialen HER

Jeg har brukt Maja design sine julepapirer.
En blanding av Christmas Seasons og Joyous winterdays.









Håper denne kan være til inspirasjon og at mange vil være med på vår utfordring:)

Sommerklem fra Gunn Anita 

Materialliste:

Papirer:

Blomster:
Wild orchid Craft

Pynt:
Gassklut
Heklet stjerne
Blonde

Lim/Blekk:

Verktøy:
Fiskars skjærebrett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.