onsdag 7. august 2019

Utfordring Kreativ scrapping i August

Hei.
 Kreativ scrapping bloggen har en ny utfordring gående i August.

Tema for August er:  Alt er lov.

Vil du være med, så kan du komme med bidrag HER
og være med i trekningen av ett gavekort på kr 100,- fra Kreativ scrapping
Håper mange vil være med.

Jeg er jobber fremdeles med julepapirer og her har jeg laget ett 
julekort og to gavelapper.

Jeg har brukt som vanlig Maja design papirer;) Jeg har blandet to serier,
disse heter Home for the holidays og Joyous winterdays.

De hvite blomstene har jeg laget selv, ved å bruke de flotte diesene fra
 Heartfelt Creations sammen med blomster foam.
Jeg har krøllet de litt før jeg limet 2 store og 1 lite kronblader sammen.
Til slutt har jeg smurt litt multi media matt på bladene og drysset Flowers soft på.
Det er første gang jeg lager mine egne blomster, men slett ikke siste.





Håper mange blir med på vår utfordring:)
Klem fra Gunn Anita
 Materialliste:

Papirer:

Dies:

Stempel:
Papirdesign

Blomster:
49 and market

Pynt:
Heklegarn

Lim/blekk:

Verktøy:
Fiskars skjærebrett






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.