søndag 1. mars 2020

Utfordring Kreativ scrapping

Hei alle sammen:)

Vi er kommet til Mars allerede og ny måned betyr ny utfordring i

 Tema for Mars er: Vintage
Vil du være med, så kan du komme med bidrag HER

Jeg har laget en liten titte boks til konfirmant til inspirasjon.
Jeg har brukt en av Tim Holtz vignette bokser. Laget lokk av papp.
Papirene er fra Maja design og er faktisk fra den nyeste julekolleksjonen deres
Seem binding båndet har jeg farget med kaffe, dufter godt:)


Inni titteboksen har jeg pyntet med papirer og blomster.


Jeg har brukt en fingerbøl fra Tim Holtz til en blomstervase.


For litt ekstra effekt har jeg brukt små og store Art stones.


Jeg har brukt den minste av disse eskene som utgangspunkt for min titte kasse


Håper dette kunne være til litt inspirasjon og at mange vil være med på vår utfordring:)
Klem fra Gunn Anita




Materialliste:

Papirer:

Stempel:

Blomster:
Tynne kvister

Pynt:
Gassklut
Blonder
Scrapinec - chipboard

Blekk/lim/maling:

Verktøy:


2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott titte boks til konfirmanten! Heilt nygelig! Elsker fargene, blomstene, bånd og blonder - ALT!!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.