søndag 15. april 2018

Utfordring hos Scrap from your heart bloggen

Hei
I dag blogger jeg for Scrap from your heart bloggen.
I April er utfordringen å lage noe som ikke er 6 x 6. 
Vi håper mange vil være med og gleder oss til å se alt det flotte dere 
lager. Dere gir oss så mye inspirasjon.
Utfordringen finner dere HER

Jeg lager som regel 6x6 kort og dette var en liten utfordring for meg.
Jeg måtte tenke nytt.
Kortet mitt ble 13x17 cm og jeg måtte skjøte det sammen.
Jeg har laget ett bursdagskort til en 60 åring som har hytte ved sjøen.
Jeg har brukt papirer fra 
Garnet er jeg laget selv etter tips fra en annen scrapper:)
Video på YouTube
Jeg har også brukt pyntesand og matt lim for å lage sandstrand.
Båten, sjøstjerner og måke er klipt ut fra papirer fra samme seri:)
Bak båten har jeg lagt litt distress ink og vann. Dette gjorde
at båten poppet ut fra kortet:) Bølgepappen er svertet med brun stempelpute.
Bursdags hilsen er ett stempel som jeg har stemplet og klipt ut.
Alle papirer har paneler av hvit bazill. Metall er fra Tim holtz.
Håper dette kan være til inspirasjon og gleder meg til å se hva dere lager:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.