lørdag 28. april 2018

Konfirmasjonskort

Hei alle sammen:)
I dag blogger jeg for Kreativ scrapping bloggen
Mange er kanskje i full gang med konfirmasjonskortene. Det er jeg 
Etter å ha laget en del konfirmasjonsalbum var det greit å lage ett 
kort igjen. 
Jeg har også her brukt Maja Design Denim & Friends serien.
Kortet er 15 x 15 cm, kortbase og paneler er av brun bazill.
Jeg har svertet alle kanter med Distress Vintage Photo.
På forsiden har jeg brukt stempler fra Kort og Godt og Norsk stempelblad.


Metall og filmstrip er fra Tim holtz. Jeg har brukt en skinnrest til å 
ha under bildet for litt ekstra effekt. Trestjernen er farget med copic tusjer,
men her kan en bruke det en har, eks stempelputer, maling og lignende

Har limt på tre blomster fra 49 and market og Wild orchid Craft.
Prøver å ikke bruke blomster på gutte kort, men tenkte det var greit
med 3 stk;)

Jeg har laget en liten klaff på kortet og bak denne har jeg stemplet ett lite vers.

 Kortet skulle ha lomme til å putte penger i, så jeg malte en gråpose
brun med Vintage distress Paint dabber og kuttet den til 
passe størrelse.
Filmstripen er kuttet ut fra en dies fra Mamory Box, Poppy stamps.
Stempelet her er fra de nye konfirmasjons stemplene til Papirdesign.

Skrivefelt må man ha:)

Håper dette kunne være til inspirasjon og kos dere masse med scrappingen.
Klem fra Gunn Anita 



Produkter:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.