tirsdag 1. mai 2018

Ny utfordring Kreativ scrapping

Ny utfordring hos Kreativ scrapping blogg

Utfordringen finner dere Her. Tema for Mai er Konfirmasjon.
Her har du mulighet til å vinne ett gavekort på kr 100,- i nettbutikken til Kreativ scrapping

Jeg har laget dette konfirmasjonskortet til en tøff gutt.
 Jeg har brukt papirer fra Maja Design Denim & Friends derie
Denne synes jeg er kjempetøff til gutte/herrekort. 
Basen på kortet er kraft kartong og paneler er av både kraft og Bazill, Thunder
Jeg har svertet alle kanter.
Metall er fra Tim Holtz.
Stempelene jeg har brukt er fra Papirdesign og det på forsiden er 
ett fra Kreativ hobby. Navnet har jeg klippet ut fra ett klippeark fra pion design.

  Tagsene har jeg klippet ut fra en skinnlapp og satt i en malje.

 Jeg har brukt en gråpose til å ha penger i.
Denne har jeg klippet til passe størrelse.

Film stripen er en dies fra Memory Box, Poppy design.

Håper mange vil være med på vår utfordring og jeg gleder meg til å se alt 
det flotte dere lager:) Dere gir meg så mye ny inspirasjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.