torsdag 7. mars 2019

Utfordring Kreativ crapping, One sheet wonder

Hei alle sammen:) 
Vi har en utfordring gående og tema for mars er One sheet Wonder.
Her skal man lage 10-12 kort med bare ett mønster ark. 
Man kan lage 10x10 cm eller 10x15 cm kort.
Jeg har laget kort som er 10x15 cm.
Du kan komme med bidrag HER

Dette var en stor utfordring for meg, da jeg som regel bruker mange lag
med mønsterark og her måtte jeg finne andre ting å få lagene:)
Liker slike utfordringer, for da må jeg tenke nytt. 
Jeg har fått til en del lag, men har brukt alternativer til mønstrepapirer.
Jeg har brukt lin, ola stoff, bølgepapp, doily, gavepapir, klestag, og lignende.
Dies eller mixed media kan man også bruke.
 Du finner mange flotte kort i Kreativ scrapping bloggen 
som de andre DT jentene har laget med dette.
Papiret jeg har brukt kommer fra Maja design, Denim & Friends.

Her er kutte målene jeg har brukt.

Slik ble mine 10 kort.



















Håper mange vil være med på utfordringen:)
Klem fra Gunn Anita

Stempel: papirdesign-stempel---pd17339-dans-i-regnet, Papirdesign PD 17247, Konfirmant gutt
Verktøy: Fiskars skjærebrett, ranger-inkssentials-ink-blending-tool-and-foam


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.