mandag 1. april 2019

Veske til konfirmant

Hei alle sammen:) 
Ny måned betyr ny utfordring hos Kreativ scrapping bloggen
 og tema for april er som hør og bør: Konfirmasjon:)
Du kan komme med bidrag og se de flotte kortene de andre DT jentene
har laget HER

Jeg har laget denne vesken som litt inspirasjon.
Jeg har brukt malen min og den finner du HER
Jeg har pyntet for litt mye og vesken buler litt. Skulle jeg ha leget en til
ville jeg ha gjort den bredere i bunnen.

Selve kofferten er av hvit Bazill og mønsterpapirene er en lett blanding av 
Maja design kolleksjoner.










Materialer:
Pynt: seam-binding-ribbon-hug-snug-140-white, heklegarn Doily, blonde, heklet blomst, bånd søstrene grene, Tim holtz Word stickers, chit chat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.