tirsdag 14. mai 2019

Bursdags/konfirmantkort

Hei alle sammen:)

Kreativ scrapping har fått inn de nye Maja design arkene og de er så flotte.
Jeg måtte bare lage ett kort med de. Det ble ett konfirmasjon/bursdagskort.

Kortet er 14,5 x 14,5 cm. Kortbasen og paneler er i hvit Bazill.

Blomstene er fra 49 and market og Papirdesign.

Hjerterammen fra Papirdesign har jeg embosset med Shabby white embossing enamel,
De løse hjertene har jeg satt opp på 3 d tape, så de ligger høyere i rammen.

Hjerteklem teksten har jeg limt på fun foam og kartong, Deretter har 
jeg embosset den med Inkido, embossingpulver- Vegas gold.

innsiden er pyntet med papirer fra samme serie, Maja design Denim & Girls.
Diesen fra Papirdesign og stempel fra Norsk stempelblad.

Ønsker alle en fin uke:) Klem

Materialliste:
Stempel: Norsk stempelblad, Konf 1
Verktøy: Fiskars skjærebrett, ranger-inkssentials-hit27089-heat-it-tools



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.