onsdag 15. mai 2019

Restekort med egenlaget kovolutt

Hei alle sammen:)
Ny utfordring ho Scrap from Your heart bloggen.
Denne gangen skal jeg vise dere ett lite konfirmasjonskort jeg har laget.
Jeg har også laget en liten konvolutt som passer til.
Er dere som meg og sparer på så si alt av rester, da er dette ett kort 
man kan lage av disse restene. 
Jeg liker å ha noen små kort liggende.
Dette kortet er også laget som inspirasjon til utfordringene 
Scrap from Your heart har nå i Mai.
Tema er Konfirmasjon og man kan komme med bidrag HER
Premien denne måneden er sponset av Kort og godt

Kortet er bare 9,5 x 10 cm
Jeg har brukt kraft kartong som base og paneler.
Papirene er fra Maja design, Denim & friends.


Stjernen er hule tre stjerne som jeg har limt papir bak, farget med copics 
og fylt Glossy accent inni. Jeg har også lin limt på papir bak bildet.

Konvolutten er laget av en gammel papirpose fra Kid.
Jeg har behandlet den med Distress Valnut stain og malt over med 
Glossy decoupage lim, Blir en slags skinn imitasjon.

 Inspirert av Bohemian Crafting på youtube har jeg laget baksiden slik.

Håper dette kunne være til inspirasjon og håper mange vil være med på 
vår utfordring hos Scrap from Your heart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.