onsdag 25. september 2019

Små esker til sjokolade

Hei alle sammen:)

I dag skal jeg vise disse små eskene jeg har laget til sjokolade for Kreativ scrapping
Jeg har fått dilla på å lage små esker til sjokolade. Denne gangen har jeg laget disse 3.
Jeg har brukt samme framgangsmåte på alle 3, bare med litt forskjellige mål.
Disse kan man åpne i begge ender.
Papirene jeg har brukt er fra Maja design, Denim & Girls, jeg har bare brukt 6 x 6 blokken.
Synes det er fint med ett vindu og her får jeg brukt diesene mine mer.
Fyller disse med sjokolade fra Nille.










Håper dette kan være til inspirasjon:)
Klem fra Gunn Anita 

Produkter:

Papir: 

Dies:
Spellbinder-Label one

Stempler:

Blomster:
Storyteller-Villrose-rosa

Pynt:

Lim/blekk:

Verktøy:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.