fredag 25. januar 2019

Mixed media notatbok for Kreativ scrapping

Hei alle sammen:)
I dag har jeg pyntet en notatbok med mixed media. 
Mixed media er noe jeg fremdeles ikke er komfortabel med, men 
gir ikke opp. Fortsetter å jobbe med det.
 Synes det er så mye flott som blir laget og jeg har lyst til 
å få brukt alle produktene jeg har. 

Jeg har brukt en liten notabok som utgangspunkt. Kreativ scrapping 
har flere størrelser og du finner de HER.
Sprayene jeg har brukt kommer fra Lindy stamp gang.
Stempel og dies er fra Studio light.
 I tillegg har jeg brukt Crackle paste og hvit gesso.







Ønsker alle en strålende helg:)
Klem fra DT Gunn Anita

Materialer:
Dies: studiolight-die-industrial-20-69, Cinema film strip, Popystamp





2 kommentarer:

  1. Nydelig mixed media bok, skikkelig flott med litt sånn romantisk steampunk stil!
    Tindaloo

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.