tirsdag 15. januar 2019

Ny utfordring hos Scrap from your heart

Hei alle sammen:)
Da er Desember over og jeg har ryddet vekk julen. Både julepynt og julescrapp.
Nå er det Januar og ny måned betyr ny utfordring hos Scrap from your heart bloggen
Tema for Januar er Vinter i rosa og du kan komme med bidrag HER.
Premien denne måneden er sponset av Scrappiness

Jeg er jo veldig glad i rosa farge og det skulle egentlig vært ett tema
som passet meg, men vinter i rosa ble faktisk en liten utfordring ;)
Har nok brukt mest blått til vinter, men det er det jeg synes er så moro med slike
utfordringer er at man må tenke nytt og dermed bruker ting man ikke vanligvis
pleier å bruke.

Jeg har laget ett kort som inspirasjon til utfordringen.
Kortet er 15 x 15 cm. Dette er den størrelsen jeg bruker mest. 
Jeg kjøper disse ferdig kuttet og med konvolutt, du finner de HER
Jeg har brukt papirer fra Maja design, Vinter frost basic serien.
Jeg har sydd og rufset rundt alle panelene. 


Blomstene er fra Wild orchid Craft . Pynten under er en punch fra sizzix og blomsterfrø
fra Kort og godt, disse kan du finne her kort-og-godt-blomsterfro---pb218-hvit
Rådyret er stanset ut av lin limt på hvit kartong. Snøkrystallene er stanset ut ed en punch.
Til slutt har jeg gått over med litt gesso og selvfølgelig grov glitter.
Da blir nesten som snø, synes jeg.
Håper dette kunne være til inspirasjon og at mange vil være med på vår utfordring:)
Stor klem fra Gunn Anita


2 kommentarer:

  1. Hvor er det yndigt, både billede og din komposition , med mange fine detaljer .

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.