tirsdag 1. januar 2019

Ny utfordring hos Kreativ scrapping

Hei alle sammen:) Godt nytt år.
Det  nye året er her og ny måned betyr ny utfordring hos Kreativ scrapping.
Tema for Januar er Sterke farger. Dette kjenner er litt utfordring for meg da jeg 
bruker mest lyse, duse farger på mine kort.
Barnekort føler jeg er de letteste å lage med sterke farger og det har jeg laget her.
Papirene jeg har brukt er fra Simple stories og diesen happy birthday er stanset
ut i sort bølgepapp.


Materialliste: 
Dies: memory-box-dies-99268-stitched-happy-birthday-circle-frame, Stjernedies usikker på merke, men Kreativ scrapping har denne sizzix-framelits-662731-dotted-stars
Pynt: papirdesign-dotter---bla, sort bølgepapp



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.